מעוניינים בייעוץ ראשוני?

אל תחכו, השאירו פרטים ואחזור בהקדם:




    Israel win

    מפגשי ייעוץ והדרכת הורים

    מסיימים את ארוחת הערב ומכאן, שדה קרב. ריבים, צעקות, מאבקי כוח עיקשים. עייפים ומותשים מהרהרים לעצמכם כמה פעמים אפשר לבקש לקום, לסדר, לצחצח שיניים, להתקלח ולארגן מבלי שתרגישו שכוחותיכם הולכים ואוזלים? מבלי שתרימו ידיים ותמלמלו לעצמכם "אני סיימתי לבקש"? אם מצאתם את עצמכם באחת הנקודות של הסיטואציה הזאת, מזל טוב! אתם הורים. רק איך זה שאנו לא יודעים כיצד מתמודדים?

    שושי הרשקו, בוגרת לימודי מכון אדלר להורות ובעלת ניסיון עשיר מעל לחמש עשרה שנה בהדרכת ואימון הורים מאמינה כי הורות כמו אומנות מחייבת ידע מקדים וכלים שבאמצעותם ניתן להגיע לתא משפחתי מעצים, מחבק ותומך. מכל התפקידים בעולם, דווקא בחשוב ביותר אין הוראות הדרכה- הורות. שושי מספקת מענה כגורם מקצועי בשירותיה החל מעיצוב אישיותו של הילד בגיל הרך ועד לקשיים במהלך חייו הבוגרים בשל ייחוד התמחותה בשלושה תחומים – ייעוץ מגיל לידה, ייעוץ להורים למתבגרים ועד להורות וזוגיות.

    אימון הורים הוא פתרון יעיל ואפקטיבי להורים אשר מחפשים מענה להתמודדות עם קשיי הילד בזמן כשהם נתקלים בהם או להורים אשר רוצים לדבוק בגישות מודרניות ליצירת אווירת משפחה מעצימה ומחנכת אשר תעצב את אישיותו וחייו כאדם אינדיבידואל.

    גם אתם מרגישים שלפעמים אתם מוותרים על חינוך ילדכם עבור דקה אחת של שקט? מתפשרים? חוזרים על עצמכם ללא הרף ולא מקבלים שום תוצאה?

    הגיע הזמן לקחת אחריות על ההורות שלכם ויותר מזה, על חיי המשפחה שלכם. אימון הורים בהנחיית שושי הרשקו ישנה את כל מה שחשבתם עד עכשיו על עצמכם כהורים, ייתן לכם נקודות מבט שונות תוך מתן כלים מתאימים לשינוי הרגלים ויקדם אתכם לעבר ילד שמח, מסופק ובעל ביטחון עצמי ואתכם לעבר הורות קלה, פתוחה ומאוזנת.

    מה תקבלו במפגשי אימון הורים?

    • פיתוח תקשורת נכונה ופתוחה בתא המשפחתי – על ידי הגברת השיתופיות והפתיחות, העברת מסרים בדרך נעימה ומחנכת בגובה העיניים.
    • שיפור הדינמיקה ביניכם לבין בני הבית – יחסים בינאישיים, מחוות, חלוקת מטלות המקובלת על כלל בני המשפחה.
    • פיתוח יכולת לסייע לילדכם לתפקד במצבי קושי חברתי ורגשי – אימון הורים על ידי מתן דרכי התמודדות בעת קשיים בתחומים שונים כמו: לימודים, הישגים, תפיסה בחברה, בדידות, דימוי עצמי ועוד.
    • כלים פרקטיים להפעלת סמכות נכונה בעידן המודרני – אימון הורים לשם יחסים טובים עם ילדיהם תוך הפעלת סמכות במעמד הורי ללא עונשים או לקחים.
    • הטמעת ערכים – לימוד ערכי 'עשה ואל תעשה' הן כאדם והן כחלק ממשפחה, עיצוב אישיות ותיקון דפוסי התנהגות.

    מפגשי אימון הורים

    הנטייה של כולנו כרוב בני האדם היא להגיב לאירועים כשהם קורים, בנקודת השבר, כאשר אנו כבר מרגישים בחוסר אונים. לכן רוב ההורים יגיעו למפגשי אימון הורים כשהם רצים אחר תשובות לסיטואציות בוערות, למשברים ולמצבים קיצוניים. יש חשיבות לעבור מפגשי אימון הורים כשאנחנו לפני חציית קו האש ובייחוד להורים צעירים אשר ביכולתם להטמיע שיטות חינוך וכלים איכותיים להמשך חיי ההורות אשר ניצבים לפניהם.

    שושי הרשקו, מעבירה מפגשי אימון הורים בפלטפורמות שונות אשר מתאימות לכל סוגי ההורים, אנשי קריירה ובית כאחד. מפגשי אימון הורים יכולים להיעשות במפגש אישי או זוגי בקליניקה או באמצעות שיחת וידאו, בקבוצות הורים באזור המגורים וכן בסדנאות אימון הורים המתבססות על תחומים שונים כמו הורות לילדים צעירים, תקשורת במשפחה, הורות לילדים מתבגרים ועוד רבים נוספים.

    כמי שמדגישה את חשיבות הגישות המודרניות שהתפתחו ויישומן בהורות, במפגשי אימון הורים שושי שמה דגש על הורות בת זמננו ועל התאמת המעמד ההורי ליחסים שאנו שואפים אליהם עם ילדנו תוך מתן מיומנויות לאתגרי ההורות שרוב ההורים נקלעים אליהם במהלך אירועי החיים.

    חשוב להבין שבהורות כמו באומנות, אין נכון אחד. ילדים והורים מגיבים שונה למצבים שונים ולכן כל משפחה והקצב שלה. באימון הורים נוכל להיווכח כי פתרון שעובד לזוג הורים אחד, לא יעבוד לאחר. לכן חשיבות אימון ההורים טמונה בהתאמה נכונה והקשבה לצרכים האישיים של הילד והוריו.

    לא בטוחים מה הצרכים של ילדכם? שלכם ושל בני הזוג שלכם? חשים כי אין מקום לאלו בחיי המשפחה שלכם? שושי הרשקו כאן כדי להראות לכם שכן, אפשר גם אחרת ותשמח להעניק לכם שירותי ייעוץ הורים.

    לפגישת ייעוץ ראשונית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם





      הסרטונים שלי

      לכל הסרטונים

      שאלות נפוצות - אתם שואלים אני עונה

      יועצת הורים וזוגיות

      אנחנו פשוט רבים על כל דבר, שני עולמות שונים שפשוט לא מתחברים. רציתי שנלך לייעוץ זוגי בצפון והוא לא מאמין בטיפול. אני לא יודעת מה לעשות, אולי עדיף כבר לפרק?
      כשאנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים להיבדק אצל הרופא או כשיש לנו דילמות פיננסיות אנחנו מתייעצים עם בנקאי.
      מסיים יום עבודה עמוס ומחכה להגיע הביתה. עד שסוף סוף אני מגיע, אני נכנס הביתה ומצטער שנכנסתי. כל המטבח מלוכלך, הסירים על השיש, הכלים בכיור והיא פשוט יושבת בסלון רואה טלוויזיה עם הילדים. חשוב לי לאכול ארוחת ערב במטבח מסודר ונקי ונדמה לי שלא אכפת לה בכלל ממה שחשוב לי או שהיא פשוט משאירה הכל לי. זה מוציא אותי מדעתי! מה עליי לעשות?
      מכאן הדרך קצרה. ריבים, צעקות, מילים לא יפות ובקיצור מהומת אלוהים שלא נזכור איך התחילה. מהומה שנמשכת ימים ואף שבועות. כל צד עם האגו שלו לפניו ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר. אנרגיית החיים בבית משתנה- קמים בבוקר כעוסים, חוזרים כעוסים והילדים סופגים את הכל. האם זה מה שחלמנו עליו כשהקמנו בית משותף? איך חוזרים אחורה ממילים שחותכות קדימה?
      "הבת שלי בת 3 והיום אמרה שהיא כבר ילדה גדולה ולא צריכה מוצץ. כבר שמחנו ובאמת ערכנו טקס פרידה. הכל היה טוב ויפה עד שהגיע הזמן לישון. צרחות אימים ותחנונים שהמוצץ יחזור. מה עליי לעשות עכשיו, לתת או לא?"

      גמילה ממוצץ היא תהליך מורכב עבור הילד אך עוד יותר עבור הוריו. כיצד אנו מגיבים לכך? האם להיכנע לקושי של הילד או לא?

      הבכי של הילד אוטומטית מכניס אותנו ללחץ לספק לו באופן מידי את מה שיקל עליו, אך האם זה מה שהוא באמת צריך?

      אם הילד מראה סימנים שהוא לא בשל לתהליך או כי אתם מרגישים שאינכם פנויים אליו - אל תתחילו אותו. ומרגע שהתחלתם, לא להסתובב לאחור.

      יש חשיבות רבה לאופן שבו ההורים מתפקדים בתהליך הגמילה והצלחתו תלויה בהם אפילו במידה רבה יותר מאשר שהוא תלוי בילד.

      בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין כיצד לעזור לילד להכיל את התהליך, להבין את הקושי ולעודד אותו בגאווה על היכולת שלו לצלוח את התהליך. כל ילד כמובן יגיב אחרת ולכן בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין את צרכיו של הילד ומשם נוכל לבנות תוכנית המתאימה לו.

      כפי שאתם מתמודדים עם התהליך- כך הילד יראה וידע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר.
      דילוג לתוכן