מעוניינים בייעוץ ראשוני?

אל תחכו, השאירו פרטים ואחזור בהקדם:




    Israel win

    ייעוץ זוגי בחיפה

    ייעוץ זוגי בצפון

    מתחת לחופה, התכוננתם לרגע הזה במשך כל חייכם. מביטים אחד לשני בעיניים נוצצות ויודעים שמעתה והלאה, כרתתם ברית שטומנת בחובה אהבה, הכלה, הבנה, נדר לחיים משותפים בטוב וברע.

    מוכנים לנווט בצמתים המרכזיים של החיים – בית, משפחה, ילדים, הזדקנות זה לצד זו וכך צועדים יחדיו אל עבר עתיד שבהמשך נגלה שהוא… איך לומר? לא בדיוק מה שחשבנו.

    ריבים, קונפליקטים חוזרים, אי הסכמה, משברי אמון, ביקורתיות ועוד הרבה כאלה ואחרים שבמשך השנים מעלים בך שאלות ותהיות לגבי המשך החיים המשותפים יחד: האם הוא האיש הנכון עבורי? האם היא מצליחה להכיל אותי? הוא כלל לא מקשיב לצרכים שלי, הלוואי והיא הייתה רואה אותי…

    ומכאן כל הבעיות מתחילות לצוף – חוסר בתקשורת, ריבים, מחלוקות, ניתוק, ורצון לפרק את התא המשפחתי שיפגע לא רק בבני הזוג, אלא גם בילדים.

    ייעוץ זוגי בצפון בהנחיית שושי הרשקו נותן כלים לניהול זוגיות בריאה ונכונה לצד אירועי החיים שנפגוש בדרך המשותפת. שיפור התקשורת הזוגית, גישור מחלוקות והורות משותפת בעידן המודרני הם רק פיסה קטנה מעולם הידע הרחב שיש לשושי להציע בכל הנוגע לייעוץ זוגי בצפון.

    שושי הרשקו, בוגרת מכון אדלר ללימודי הורות ובעלת ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בייעוץ הורי וייעוץ זוגי בצפון, מאמינה כי הנישואין זאת עבודה לכל החיים. את הבסיס כבר יש לנו- אהבה. כל מה שלנו נותר לעשות היא להשקות אותה כל בוקר.

    איך ייעוץ זוגי בצפון יעזור לחיי הזוגיות שלי?

    ייעוץ זוגי בצפון נועד לכוון את בני הזוג יחד לדרך של הבנה משותפת, כבוד הדדי והכלת ה"מזוודה" שכל אחד מבני הזוג הגיעו איתה למערכת הזוגית.

    הרי שאנו מגיעים לזוגיות אנו כבר אנשים בוגרים בעלי תכונות, השקפות עולם ואמונות אותם אימצנו במהלך חיינו לתוך אותה המזוודה. העולמות השונים מהווים לא פעם בסיס פורה לריבים המרחיקים מאיתנו את הסיבות לזוגיות שלנו מלכתחילה. בייעוץ זוגי בצפון עם שושי הרשקו אנו נבין מה הצרכים של בן/בת הזוג, במה הוא/היא מאמינים, מה החסכים שלו/ה, דפוסי התקשורת ומה הציפיות שלו/ה עבור חיינו המשותפים.

    בנוסף, שושי מעניקה בייעוץ זוגי בצפון כלים להתמודדות עם אירועי החיים אשר יכולים לטלטל את קרקע הזוגיות. החל משלב טרום הנישואין, בית משותף, לידות וילדים, קריירה, משברים במהלך החיים ועד גיל הזקנה.

    מה כוללים מפגשי ייעוץ זוגי בצפון?

    מפגשי ייעוץ זוגי בצפון עם שושי הרשקו כוללים מפגש אישי או זוגי באמצעות שיחת וידאו או בקליניקה. המפגשים מעניקים תהליך הבונה גשר בין פערים הקיימים בין בני הזוג ודעה מקצועית תורמת ללמידת הזוגיות והפקת תובנות לגבי כל אחד מבני הזוג.

    איך עושים את זה? איך מסתדרים? מישהו לימד אותנו זוגיות או לפחות איך רבים?

    למרות שמעולם לא דובר על כך, אפשר ללמוד זוגיות. לא רק אפשר, אף רצוי וכדאי.

    אפשר גם להשתנות למען הזוגיות, אך לא לנסות לשנות אחד את השני. מפגשי ייעוץ זוגי בצפון יעזרו לבני הזוג ללמוד מה זקוק כל אחד מהם על מנת שיוכלו לחיות יחד, ליהנות מהחיים המשותפים ולהציע דרכי התמודדות בעת מפגש עם קונפליקטים ודילמות בין בני הזוג.

    ייעוץ זוגי

    נמצאים בזוגיות ומרגישים שאתם בעליות ומורדות? אתם זוג נשוי ונתקלים בבעיות רבות? ייעוץ זוגי יכול לסייע לכם לפתוח ולהיפתח מחדש. זוגיות, בין אם היא במסגרת קשר רומנטי כזה או אחר ובין אם היא במסגרת נישואין, חווה תקופות טובות יותר וטובות פחות. הכי חשוב זה לשמור על הבסיס ועל היסוד המקשר ומחזיק את הקשר חי וקיים. לפעמים עולות בעיות של חוסר תקשורת, הכלה והבנה של הצד השני. מסגרת הייעוץ הזוגי של שושי הרשקו, נלמד להכיר את עצמנו ואת בן הזוג מחדש ולטפח את האהבה בצורה איכותית יותר.

    ייעוץ זוגי בחיפה – על מה נדבר

    • בעיות שצצות עם הזמן – כל זוג שמתחיל את דרכו מרגיש פרפרים בבטן. ההתרגשות הגדולה של הרומנטיקה הצומחת ופורחת בין בני הזוג לא יודעת קץ. אמנם מטבע הדברים בני האדם רגילים ומתרגלים לשגרה רגילה ודי בנאלית, ואז רואים את הדברים באור טיפה שונה. ואז האהבה עומדת במבחן המציאות. במסגרת ייעוץ זוגי ניתן להסתכל על הבעיות שצצות עם הזמן ולנסות לפתור אותן.
    • שוני בתפיסת עולם – ייתכן ועם הזמן תראו דברים באור שונה. הוא חושב כך, היא חושבת אחרת. הוא מאמין בדבר אחד והיא מאמינה במשהו אחר. זה לא אומר להפסיק ולפרק את הכול. באמצעות ייעוץ זוגות אפשר לדבר על הדברים ולבחון האם השוני בתפיסות העולם הוא באמת קריטי ומשמעותי לקשר.
    • משברים – ישנם אין סוף מקורות למשבר. תקופה קשה שמגיעה עם בשורה מרה וחריפה יכולה להעיב את הקשר ואף מאיימת לפרק אותו. בעזרת הדרכה זוגית מתאימה ייתכן ויהיה ניתן לגשר על הפערים ולמצוא פתרון למשבר, גדול או קטן.

    מטפלת זוגית חיפה

    אם אתם מאמינים בקשר שלכם ורוצים למצוא עזרה וייעוץ בכל הנוגע לקשר שלכם, פנו אל שושי הרשקו, יועצת זוגית ומדריכת הורים מוסמכת ומקצועית. לגברת הרשקו יש ידע עצום ועשיר בכל הנוגע לייעוץ זוגות והדרכות הורים בכל רחבי הארץ, והיא עושה את זה כבר שנים רבות בהצלחה יתירה. אצלה תוכלו להיות פתוחים ולדבר על כל דבר, כל מה שמעיק ומציק לכם במסגרת הזוגיות והיא כבר תמצא דרך לגשר על הפערים.

    לפגישת ייעוץ ראשונית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם





      הסרטונים שלי

      לכל הסרטונים

      שאלות נפוצות - אתם שואלים אני עונה

      יועצת הורים וזוגיות

      אנחנו פשוט רבים על כל דבר, שני עולמות שונים שפשוט לא מתחברים. רציתי שנלך לייעוץ זוגי בצפון והוא לא מאמין בטיפול. אני לא יודעת מה לעשות, אולי עדיף כבר לפרק?
      כשאנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים להיבדק אצל הרופא או כשיש לנו דילמות פיננסיות אנחנו מתייעצים עם בנקאי.
      מסיים יום עבודה עמוס ומחכה להגיע הביתה. עד שסוף סוף אני מגיע, אני נכנס הביתה ומצטער שנכנסתי. כל המטבח מלוכלך, הסירים על השיש, הכלים בכיור והיא פשוט יושבת בסלון רואה טלוויזיה עם הילדים. חשוב לי לאכול ארוחת ערב במטבח מסודר ונקי ונדמה לי שלא אכפת לה בכלל ממה שחשוב לי או שהיא פשוט משאירה הכל לי. זה מוציא אותי מדעתי! מה עליי לעשות?
      מכאן הדרך קצרה. ריבים, צעקות, מילים לא יפות ובקיצור מהומת אלוהים שלא נזכור איך התחילה. מהומה שנמשכת ימים ואף שבועות. כל צד עם האגו שלו לפניו ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר. אנרגיית החיים בבית משתנה- קמים בבוקר כעוסים, חוזרים כעוסים והילדים סופגים את הכל. האם זה מה שחלמנו עליו כשהקמנו בית משותף? איך חוזרים אחורה ממילים שחותכות קדימה?
      "הבת שלי בת 3 והיום אמרה שהיא כבר ילדה גדולה ולא צריכה מוצץ. כבר שמחנו ובאמת ערכנו טקס פרידה. הכל היה טוב ויפה עד שהגיע הזמן לישון. צרחות אימים ותחנונים שהמוצץ יחזור. מה עליי לעשות עכשיו, לתת או לא?"

      גמילה ממוצץ היא תהליך מורכב עבור הילד אך עוד יותר עבור הוריו. כיצד אנו מגיבים לכך? האם להיכנע לקושי של הילד או לא?

      הבכי של הילד אוטומטית מכניס אותנו ללחץ לספק לו באופן מידי את מה שיקל עליו, אך האם זה מה שהוא באמת צריך?

      אם הילד מראה סימנים שהוא לא בשל לתהליך או כי אתם מרגישים שאינכם פנויים אליו - אל תתחילו אותו. ומרגע שהתחלתם, לא להסתובב לאחור.

      יש חשיבות רבה לאופן שבו ההורים מתפקדים בתהליך הגמילה והצלחתו תלויה בהם אפילו במידה רבה יותר מאשר שהוא תלוי בילד.

      בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין כיצד לעזור לילד להכיל את התהליך, להבין את הקושי ולעודד אותו בגאווה על היכולת שלו לצלוח את התהליך. כל ילד כמובן יגיב אחרת ולכן בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין את צרכיו של הילד ומשם נוכל לבנות תוכנית המתאימה לו.

      כפי שאתם מתמודדים עם התהליך- כך הילד יראה וידע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר.

      מידע נוסף בנושא

      ייעוץ זוגי באיזור הצפון

      מערכות יחסים אינן דבר פשוט לתפעול, אך ייעוץ זוגי בצפון יכול לתת לכם את כל הכלים שאתם זקוקים להם על-מנת לשקם ולתחזק את מערכת היחסים שלכם. ייעוץ זוגי יכול להתאים כמעט לכל זוג שזקוק להכוונה ותמיכה. בקליניקה של שושי הרשקו – יועצת זוגית מקצועית – תוכלו לקבל טיפול בהתאמה אישית שיכול להציל את הנישואין שלכם ממשבר ופירוק. המפגשים נעשים באווירה נעימה ולא שיפוטית ומאות זוגות כבר יכולים להעיד שהטיפול הזוגי עובד. אז חשוב לזכור כי אתם לא לבד במערכה ויש לכם סיוע יעיל זמין.

      למי מתאים ייעוץ זוגי בצפון?

      • זוגות המתגוררים באזור הצפון ומעוניינים בטיפול זוגי איכותי מבלי להרחיק למקומות אחרים בארץ. השילוב בין טיפול מוצלח לבין קירבה לבית מאפשר לשלב את התהליך עם שגרת החיים והעבודה השוטפת של בני הזוג וכך הופכת אותו ליעיל וקל יותר.
      • זוגות שמרגישים כי התשוקה ביניהם אבדה והם לא מצליחים לשחזר את התחושות המלהיבות שהיו להם בתחילת ההיכרות.
      • זוגות שחווים קצרים בתקשורת או חוסר תקשורת כללי. ריבים, ויכוחים ואפילו ימים של נתק – את כולם אפשר לפתור באמצעות כלים יישומיים הניתנים בייעוץ זוגי.
      • זוגות שהמשבר ביניהם החריף עד לרמה של מחשבות על פרידה וגירושין. גם אם נדמה לכם שזה הסוף, הרבה מצבים ניתן לתקן ולשפר באמצעות ייעוץ זוגי בצפון.
      • זוגות שחוו משבר משפחתי או זוגי המשפיע על מערכת היחסים שלהם והם מעוניינים להשתקם ממנו: חוויות טרגיות הקשורות להריון, לידה ולילדים, משברי אמון, התנהגות כוחנית על כל סוגיה ועוד.

      ייעוץ זוגי חיפה

      גם במצבים בהם נראה שהכול אבוד, ייעוץ זוגי בצפון יכול להציל את המצב. גם אם נדמה לכם שהבעיה שלכם היא ייחודית או שהגעתם לנקודת האל-חזור, חשוב לתת סיכוי לייעוץ זוגי איכותי שיעניק לכם דרכי חשיבה חדשות וכלים פרקטיים לשיפור התקשורת ומערכת היחסים ביניכם. פנו לקליניקה של שושי הרשקו – יועצת זוגית מוסמכת בעלת ניסיון בטיפול במאות זוגות – וגם אתם תוכלו להציל את הנישואין ולזכות בזוגיות ובמשפחה המאושרת שתמיד חלמתם עליה.

      איך מתמודדים עם הרגשה שלפרטנר שלי לא איכפת ממה שחשוב לי?

      ריבים, צעקות, מילים לא יפות ובקיצור מהומת אלוהים שלא נזכור איך התחילה. מהומה שנמשכת ימים ואף שבועות. כל צד עם האגו שלו לפניו ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר. אנרגיית החיים בבית משתנה – קמים בבוקר כעוסים, חוזרים כעוסים והילדים סופגים את הכל. האם זה מה שחלמנו עליו כשהקמנו בית משותף? איך חוזרים אחורה ממילים שחותכות קדימה?

      אין סוד קסם, אבל כן אפשר אחרת. בחנו את עמדותיכם. אם אתם עסוקים בחיפוש אחר החסרונות של בן/בת הזוג או מטיחים האשמות רבות וכן בליבכם הרגשה כי נעשה לכם עוול במערכת הזוגית, ייתכן ואתם מתנהגים באופן 'קורבני'.

      ייעוץ זוגי בצפון עם שושי הרשקו מתווה דרך נכונה לניהול ריבים, בחינת כלל הצדדים ומציאת פתרונות יעילים לבעיה וגם לאלו שיבואו אחריה.

      האם כדאי לפרק את החבילה במקרה שבו בני הזוג רבים הרבה?

      כשאנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים להיבדק אצל הרופא או כשיש לנו דילמות פיננסיות אנחנו מתייעצים עם בנקאי.

      אז איך רגע לפני פירוק בית לא פונים לאיש מקצוע? שני עולמות שונים יכולים להתחבר אך זוגיות ומשפחה כמו כל תחום בחיינו דורשים תחזוקה שוטפת. הזמן לעיתים גורם לנו לפתח אדישות כלפי המצב הקיים ולא להיות רגישים כלפי האנשים הסובבים אותנו ובפרט לקשרים שאנחנו מנהלים. בסופו של יום בני הזוג יאבדו עניין אחד בשני. ייעוץ זוגי בצפון עם שושי הרשקו נותן כלים מתאימים לבחינת מערכת היחסים מחדש ושינוי דפוסי תקשורת והתנהגות קיימים.

      מדוע מומלץ לפנות ליועצת זוגית מוסמכת לפני שמפרקים את החבילה?

      אני שואלת זוגות שנפרדו.. הייתם בייעוץ זוגי? הלכתם לטיפול?  בד"כ אני שומעת שתי תשובות.: האחת. אני לא  מאמין /ה בזה..

      השנייה, כן הלכנו פעמיים וזה לא עזר.

      כדאי וחשוב להבין שייעוץ זוגי יכול בהרבה מקרים להחזיר את היחסים ואת האהבה .לא בשני מפגשים כמובן. אבל  במספר מפגשים עם יועץ מיומן אפשר לעלות על שורש הבעיה ולהציל  בית מפירוק ושבר.

      אל תתלבטו. זה שווה את המאמץ.

      דילוג לתוכן