מעוניינים בייעוץ ראשוני?

אל תחכו, השאירו פרטים ואחזור בהקדם:




    Israel win

    מתמודדים עם קשיים בחינוך הילדים?

    אם אתם מתמודדים עם קשיים בחינוך הילדים, אל ייאוש. ישנו מגוון רחב של פתרונות. שושי הרשקו, מנחת הורים לחינוך ילדים וייעוץ זוגי, תשמח לעזור לכם. לפעמים אנחנו מרגישים כי אנחנו אובדי עצות או לא מספיק יודעים,  איך מטפלים בילדים וכיצד לגדל אותם. כל אחד מרגיש כך לפעמים, אך עם קצת הכוונה וייעוץ ניתן לקבל המון תובנות חדשות בנוגע לחינוך ילדים טוב יותר. בין אם אתם מתמודדים עם קשיים בסדר היום או בחוסר תקשורת עם הילד והבנת צרכיו, מומלץ לכם ביותר להצטרף למפגשי ההורים שלנו.

    מנחת הורים מקצועית – למה זה נחוץ

    • סדר יום – להורים ממש חשוב לשמור על סדר יום מאורגן ומסודר. סדר יום נותן לנו יציבות, ביטחון ושגרה חזקה לפיה אנחנו פועלים ויודעים מה לעשות בכל שלב. סדר יום של ילד מתחיל בהתארגנות לקראת המסגרת, יום לימודים, חזרה הביתה, ארוחות, מקלחות ושינה. לפעמים הסדר הזה מתערער ועלינו ההורים מוטלת החובה לחנך את ילדינו להסתגל לשגרה. באמצעות הדרכה של מנחת הורים, ניתן להסביר לילד עד כמה חשוב לשמור על סדר יומו.
    • משפחה מאושרת – כל הורה מצפה לחוות עם משפחתו חיי משפחה שלוים ושמחים. הפרעות התנהגות ייתכן ויהיה ניתן למנוע או לרכך באמצעות הכלה, חינוך ראוי והסברה ברמה שהילד יבין כך שזה יתרום לחיי משפחה מאושרים.
    • חברים וסביבה – חלק ניכר של היום הילד מבלה עם בני גילו בגן או בבית הספר. חשוב שאתם ההורים תדעו כיצד לזהות אם הילד עובר מצוקה חברתית או שהוא לא מסתדר כל כך ברמת השיח והתקשורת. ברור לכל כי לחיי חברה חשיבות עצומה בעיצוב אישיותו של הילד.

    מדריכים ולומדים

    אל תתנו לשנים היפות של הילדות לעבור מהר בלי שתנצלו אותן עד תום. בואו למפגשים של שושי הרשקו ותקבלו כלים יעילים רבים, באמצעותם תוכלו לגשת אל נפש הילד ולחנכו בצורה יעילה וטובה יותר. לשושי הרשקו, מדריכת הורים ויועצת זוגית, ניסיון רב בהדרכת הורים לחינוך משמעותי וערכי. בואו גם אתם ותוכלו להיווכח בעצמכם עד כמה אפשר להשתפר ולתרום לרווחתו של הילד.

    לפגישת ייעוץ ראשונית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם





      הסרטונים שלי

      לכל הסרטונים

      שאלות נפוצות - אתם שואלים אני עונה

      יועצת הורים וזוגיות

      אנחנו פשוט רבים על כל דבר, שני עולמות שונים שפשוט לא מתחברים. רציתי שנלך לייעוץ זוגי בצפון והוא לא מאמין בטיפול. אני לא יודעת מה לעשות, אולי עדיף כבר לפרק?
      כשאנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים להיבדק אצל הרופא או כשיש לנו דילמות פיננסיות אנחנו מתייעצים עם בנקאי.
      מסיים יום עבודה עמוס ומחכה להגיע הביתה. עד שסוף סוף אני מגיע, אני נכנס הביתה ומצטער שנכנסתי. כל המטבח מלוכלך, הסירים על השיש, הכלים בכיור והיא פשוט יושבת בסלון רואה טלוויזיה עם הילדים. חשוב לי לאכול ארוחת ערב במטבח מסודר ונקי ונדמה לי שלא אכפת לה בכלל ממה שחשוב לי או שהיא פשוט משאירה הכל לי. זה מוציא אותי מדעתי! מה עליי לעשות?
      מכאן הדרך קצרה. ריבים, צעקות, מילים לא יפות ובקיצור מהומת אלוהים שלא נזכור איך התחילה. מהומה שנמשכת ימים ואף שבועות. כל צד עם האגו שלו לפניו ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר. אנרגיית החיים בבית משתנה- קמים בבוקר כעוסים, חוזרים כעוסים והילדים סופגים את הכל. האם זה מה שחלמנו עליו כשהקמנו בית משותף? איך חוזרים אחורה ממילים שחותכות קדימה?
      "הבת שלי בת 3 והיום אמרה שהיא כבר ילדה גדולה ולא צריכה מוצץ. כבר שמחנו ובאמת ערכנו טקס פרידה. הכל היה טוב ויפה עד שהגיע הזמן לישון. צרחות אימים ותחנונים שהמוצץ יחזור. מה עליי לעשות עכשיו, לתת או לא?"

      גמילה ממוצץ היא תהליך מורכב עבור הילד אך עוד יותר עבור הוריו. כיצד אנו מגיבים לכך? האם להיכנע לקושי של הילד או לא?

      הבכי של הילד אוטומטית מכניס אותנו ללחץ לספק לו באופן מידי את מה שיקל עליו, אך האם זה מה שהוא באמת צריך?

      אם הילד מראה סימנים שהוא לא בשל לתהליך או כי אתם מרגישים שאינכם פנויים אליו - אל תתחילו אותו. ומרגע שהתחלתם, לא להסתובב לאחור.

      יש חשיבות רבה לאופן שבו ההורים מתפקדים בתהליך הגמילה והצלחתו תלויה בהם אפילו במידה רבה יותר מאשר שהוא תלוי בילד.

      בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין כיצד לעזור לילד להכיל את התהליך, להבין את הקושי ולעודד אותו בגאווה על היכולת שלו לצלוח את התהליך. כל ילד כמובן יגיב אחרת ולכן בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין את צרכיו של הילד ומשם נוכל לבנות תוכנית המתאימה לו.

      כפי שאתם מתמודדים עם התהליך- כך הילד יראה וידע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר.
      דילוג לתוכן