מעוניינים בייעוץ ראשוני?

אל תחכו, השאירו פרטים ואחזור בהקדם:




    Israel win

    הדרכת הורים

    הדרכת הורים בחיפה

    כל יום אותו הסיפור. מתחילים את הבוקר בריבים וצעקות, הילד לא מוכן לקום, את כבר מאחרת לעבודה, והלקוחות כבר מחכים לך במשרד. יום עמוס בעבודה, את חושבת על הזמן בבית ומשתוקקת לצאת אל החופש. את מגיעה הביתה, חולצת נעליים ונזרקת על הספה. בראש את כבר מדמיינת את ההנאה הצרופה שתחווי כשתצפי בסדרה שאת אוהבת ומתמוגגת מכל רגע. אבל את מה שיקרה עכשיו, היית צריכה לצפות.

    הילדים שוב במריבה. את לא יודעת על מה וזה אפילו כבר לא משנה. כמה פעמים עוד תוכלי לבקש ומתי זה ייפסק? וכל מה שחלמת עליו לאט לאט מתרחק…

    נשמע מוכר? בהדרכת הורים בחיפה שושי הרשקו,יועצת הורים ומשפחה, כבר שמעה פעמים רבות את אותו הסיפור. להיות הורים זהו מצב מובן מאליו, אך מבלי ששמנו לב הוא הופך להיות מהות חיינו. האתגר האמיתי נובע מהזמנים שהשתנו, מהטכנולוגיה שניצחה וגישות חינוך שהתחלפו.

    איך מקבלים סמכות כיום? מה עלי לעשות כהורה בכדי לשמור על יחסים טובים עם הילד ועדיין להיות הגורם הסמכותי בבית? הרי אם בעבר היה מקובל להרים יד כשהילד עושה מעשה שגוי, היום זה ידוע כי הגישה פסולה מיסודה ואף היא מחוץ לחוק.

    שושי הרשקו, בוגרת לימודי הורות במכון אדלר, מעניקה הדרכת הורים בחיפה בייעוץ אישי, זוגי וקבוצתי.

    שושי בעלת ניסיון למעלה מחמש עשרה שנה בייעוץ להורים אשר מעוניינים לקחת את חווית ההורות לשלב בו היא מבוססת לא רק על אינטואיציה, אלא גם על ידע.

    הייחודיות של שושי נעוצה בתחומי התמחותה – ייעוץ בגיל הרך, ייעוץ גיל ההתבגרות וייעוץ להורים וזוגיות. כך שושי מלווה את המשפחה בהדרכת הורים בחיפה בתהליך הנמשך בשלבים שונים בחיי הילד, המשכיות התורמת להיכרות יציבה, בטוחה ושיתופית בה יקבלו תוצאות לאורך זמן.

     

    הדרכת הורים בצפון

    אם אתם חשים מותשים בסוף היום, שאתם חוזרים על עצמכם ללא הרף או שיש בליבכם מאבקים פנימיים לגבי הדרך בה הייתם צריכים לפעול מול ילדכם, אתם בהחלט לא לבד. הדרכת הורים בחיפה מעניקה כלים הנחוצים עבור פיתוח סמכות נכונה בעידן בו ההורות אינה מסמלת יותר יחסי כוחות כפי שהיה בעבר – אלא רכות, יחסים פתוחים וכנים.

    שושי, כאם גאה לשני ילדים בעצמה, רואה בהדרכת הורים בחיפה לא רק כלי, אלא תפקיד של ממש בעיצוב ההורי בחיי הילדים, עיצוב אופיים והאווירה המשפחתית. אלו מרכיבים חשובים בתפקיד שלנו כהורים על מנת לפתח עבור ילדנו סביבה מעצימה בה יקבל הבנה ואהדה בקן המשפחתי.

    מה כוללים מפגשי הדרכת הורים בחיפה?

    מפגשי הדרכת הורים בחיפה עם שושי הרשקו כוללים מגוון סדנאות בתחומי הורות לילדים צעירים, הורות לילדים מתבגרים, תופעת הקן המתרוקן, להיות סבתא בעידן המודרני ותקשורת במשפחה. המפגשים נעשים על ידי השתלבות בקבוצת הורים, מפגש אישי או זוגי באמצעות שיחת וידאו או בקליניקה. בנוסף, שושי מעניקה גם הדרכת הורים בחיפה לקהל רחב יותר הזקוק לכלי התמודדות בעת מפגש עם קשיים שונים של ילדים כמו מורים וצוותי חינוך ואף הרצאות בחוגי בית ומוסדות.

    כמי שחרטה על דגלה את ערך החינוך, מבינה שושי את הערך המוסף שיש בהדרכת הורים בחיפה, הכוונתם וייעוץ מקצועי ולכן בפלטפורמות אלו ניתנים מגוון כלים ופתרונות להורות קלה, פתוחה ומאוזנת.

    מה יבטיח לי שהדרכת הורים בחיפה תפתור את הבעיות שלי?

    חשוב לזכור, אין לכך סוד קסם! לקבל כלים זה אולי הרבה, אך זה לא הכל חשוב גם להבין כיצד להשתמש בהם.

    התמדה ושיתופיות הן חלק אינטגרלי בתהליך שאליו ההורים נכנסים. אף אחד לא קיבל רישיון להורות, ספרי הדרכה או הסמכה כלשהי כשהוא נהפך להורה. הטעויות חשובות לא פחות מההצלחות שנחווה בקן המשפחתי. הדרכת הורים היא התאמת הכלי הנכון למקרה המתאים, אין נכון אחד ולכן לכל משפחה תיסלל דרך משלה בהתאם למטרות שייבנו במפגשים.

    שאלות ותשובות על הדרכת הורים בחיפה עם שושי הרשקו

    + איך אני יכול להימנע מהטעויות שההורים שלי עשו?

    • החרדה בה ההורה מפחד לפסוע בדרכיהם של הוריו לפעמים מסוגלת להביא לקיצון השני. בהדרכת הורים בחיפה עם שושי הרשקו, נלמד כי איזון היא מילת מפתח חשובה להשגת מטרות בקשר שלנו עם ילדינו. ההתעסקות התמידית בחינוך הפוך מהדרך שבה ההורים חינכו גורמת לנו לפספס דברים אחרים וחשובים לא פחות. האיזון בין שתי דרכי החינוך תביא לידי ביטוי את כלל הרגשות של הילד – מעט שמחה, מעט אכזבה, מעט עצב, מעט סיפוק ובקיצור, קצת מכל דבר.

    ואין זה אומר שלהרגיש רגשות לא חיוביים זה רע. להפך, בהדרכת הורים בחיפה אנחנו מכינים את הילד לעולם שבו יצטרך להתמודד לא רק עם שמחות, אלא גם עם אכזבות. למידה מחוויות מאכזבות היא הדרך שבה הילד יראה בעתיד את העולם וידע כיצד להתמודד איתו.

    + הילד שלי כבר בן שנתיים וחצי ועוד לא נגמל ממוצץ. רוב הגן כבר נגמל, ניסיתי את כל השיטות וכלום לא הולך! מה עליי לעשות?

    • ישנה דעה רווחת על שלבים שחייב לעבור הילד בכל תקופה ואם לא עושה כך, משהו לא פועל כשורה אצלו טעות! התפיסה שחייב לרדוף אחרי כל הישג של ילד אחר שגויה.

    כל ילד זקוק לקצב שונה ודרך שונה, ישנה בשלות רגשית שצריך לפתח עימו על מנת שיוכל להרגיש עצמאי מספיק להיפרד מהמוצץ. לחץ מהסביבה יכול להסב נזק ולהשפיע על תהליך נכון ובריא בהדרכת הורים בחיפה נלמד לשחרר את התפיסה הזו, נבין את משמעות הפרידה מהמוצץ עבור הילד ונביא לתהליך בו ירגיש מספיק ביטחון לשחרר לבד.

    שאלות ותשובות על הדרכת הורים בצפון עם שושי הרשקו

    + "לאחרונה הילד הבכור, רועי, בן 12, מגלה חוסר אחריות בסיטואציות מסוימות. כמו לדוגמה – השאיר את הכיריים דלוקות במשך כמה זמן, התכופף מעל המעקה של המרפסת בשביל לצעוק אל חבר ונשאר סגור בחדר שלו כשהוא אמור לשמור על אחותו הקטנה. הערנו לו, כעסנו והוא המשיך במעשיו. השנה הוא ביקש לחזור מהבית ספר לבדו הביתה כמו חבריו. אנחנו אובדי עצות, איך אפשר לאפשר לו אחרי גילויי חוסר אחריות שכאלו?"

    • אמא ואבא יקרים. האם כשאתם נכנסתם למקום עבודתכם, בין אם בגיל 17 ובין אם בגיל 30, לא עברתם התלמדות? הדרכה? קורס? ככל הנראה התשובה תהיה כן.

    כמו שאינכם יודעים כיצד לבצע תפקיד חדש ללא הכוונה והדרכה, כך גם הילד שלכם.

    הילד גדל וכך גם הציפיות שלכם ממנו. אתם מצפים שהוא יתנהל כילד גדול בעל אחריות אך בפועל הוא מעולם לא קיבל הוראות לעשות זאת. וגם אם תכעסו עליו ותבהירו כי אתם אינכם מרוצים ממנו, זה עדיין לא מספק לו את האינפורמציה כיצד היה אמור לנהוג.

    בהדרכת הורים בצפון בליווי שושי הרשקו, תוכלו לגבש הדרכה המתאימה לילד כיצד יש להתנהג בסיטואציות מסוימות, מה נכון או לא נכון ולפתח שיקול דעת בריא לילד שמבין את ההשלכות הכרוכות במעשיו כילד בוגר. לפעמים, הדרך שחשבנו כי היא נכונה היא לא המתאימה ביותר עבור ילדנו. הדרכת הורים בצפון מסייעת לנו להתאים את ההורות בהתאם לערכים ולילד שלנו כדי להגיע ליחסים טובים איתו, אך עם זאת לא לאבד את הסמכות ההורית.

    + הבן שלנו נועל נעליים בקרוב כבר שנה, אך כל פעם שאנו נכנסים לחנות נעליים- היסטריה! לא מוכן למדוד והנעליים שיש לו כבר קטנות מידי. איך מתמודדים?"

    • הסיטואציה הנוכחית מאפיינת ילדים בשנים הראשונות לחייהם. פחד כזה הוא נורמלי ויכולות להיות לו סיבות הנובעות מתהליכים התפתחותיים. בדרך כלל, הילד יודע להתגבר על הפחדים האלו לבד, ללא התערבות הורית ומקצועית, כמובן בתנאי שהסביבה מעודדת אותו לעשות כך.

    שושי הרשקו בהדרכת הורים בצפון מספקת מספר פתרונות שיכולים להקל על הסיטואציה ולזרז את ההתמודדות עם הפחד, כמו לקשר ביקור בחנויות נעליים לסיטואציות נעימות וכיפיות עבור הילד, לעבור תהליך הדרגתי ומדידה בבית הנחשב לחוף המבטחים עבור הילד ולאחר מכן בחנות.

    לא בטוחים מה מתאים לילד שלכם? ניסיתם את כל השיטות וכלום לא עבד? הדרכת הורים בצפון בהנחיית שושי הרשקו תסייע לכם להתאים את הכלים הדרושים להצלחתו של הילד להתגבר על הפחד, ותקל עליכם את החוויה המאתגרת.

    לפגישת ייעוץ ראשונית

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם





      הסרטונים שלי

      לכל הסרטונים

      שאלות נפוצות - אתם שואלים אני עונה

      יועצת הורים וזוגיות

      אנחנו פשוט רבים על כל דבר, שני עולמות שונים שפשוט לא מתחברים. רציתי שנלך לייעוץ זוגי בצפון והוא לא מאמין בטיפול. אני לא יודעת מה לעשות, אולי עדיף כבר לפרק?
      כשאנו לא מרגישים טוב אנחנו הולכים להיבדק אצל הרופא או כשיש לנו דילמות פיננסיות אנחנו מתייעצים עם בנקאי.
      מסיים יום עבודה עמוס ומחכה להגיע הביתה. עד שסוף סוף אני מגיע, אני נכנס הביתה ומצטער שנכנסתי. כל המטבח מלוכלך, הסירים על השיש, הכלים בכיור והיא פשוט יושבת בסלון רואה טלוויזיה עם הילדים. חשוב לי לאכול ארוחת ערב במטבח מסודר ונקי ונדמה לי שלא אכפת לה בכלל ממה שחשוב לי או שהיא פשוט משאירה הכל לי. זה מוציא אותי מדעתי! מה עליי לעשות?
      מכאן הדרך קצרה. ריבים, צעקות, מילים לא יפות ובקיצור מהומת אלוהים שלא נזכור איך התחילה. מהומה שנמשכת ימים ואף שבועות. כל צד עם האגו שלו לפניו ולא מוכן לשמוע שום דבר אחר. אנרגיית החיים בבית משתנה- קמים בבוקר כעוסים, חוזרים כעוסים והילדים סופגים את הכל. האם זה מה שחלמנו עליו כשהקמנו בית משותף? איך חוזרים אחורה ממילים שחותכות קדימה?
      "הבת שלי בת 3 והיום אמרה שהיא כבר ילדה גדולה ולא צריכה מוצץ. כבר שמחנו ובאמת ערכנו טקס פרידה. הכל היה טוב ויפה עד שהגיע הזמן לישון. צרחות אימים ותחנונים שהמוצץ יחזור. מה עליי לעשות עכשיו, לתת או לא?"

      גמילה ממוצץ היא תהליך מורכב עבור הילד אך עוד יותר עבור הוריו. כיצד אנו מגיבים לכך? האם להיכנע לקושי של הילד או לא?

      הבכי של הילד אוטומטית מכניס אותנו ללחץ לספק לו באופן מידי את מה שיקל עליו, אך האם זה מה שהוא באמת צריך?

      אם הילד מראה סימנים שהוא לא בשל לתהליך או כי אתם מרגישים שאינכם פנויים אליו - אל תתחילו אותו. ומרגע שהתחלתם, לא להסתובב לאחור.

      יש חשיבות רבה לאופן שבו ההורים מתפקדים בתהליך הגמילה והצלחתו תלויה בהם אפילו במידה רבה יותר מאשר שהוא תלוי בילד.

      בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין כיצד לעזור לילד להכיל את התהליך, להבין את הקושי ולעודד אותו בגאווה על היכולת שלו לצלוח את התהליך. כל ילד כמובן יגיב אחרת ולכן בהדרכת הורים לגיל הרך אנו נבין את צרכיו של הילד ומשם נוכל לבנות תוכנית המתאימה לו.

      כפי שאתם מתמודדים עם התהליך- כך הילד יראה וידע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר.

      מידע נוסף בנושא

      מפגשי הדרכת הורים בצפון

      המטרות של מפגשי הדרכת הורים בצפון שונות עבור כל תא משפחתי ולכן ישנם סוגים שונים של מפגשים המתאימים לצרכי המשפחה.

      מפגשים יכולים להיות פרטניים, זוגיים או משפחתיים בפלטפורמות מגוונות כמו שיחת וידאו או פגישה בקליניקה.

      שושי מעבירה הרצאות וסדנאות רבות בנושאים המשותפים למשפחות רבות בישראל כמו תופעת הקן המתרוקן, הורות לילדים מתבגרים, תקשורת במשפחה ועוד רבים נוספים.

      בנוסף, שושי מספקת הדרכת הורים בצפון למוסדות, מורים וצוותי חינוך הזקוקים לכלים מתאימים בעת היתקלות עם סיטואציות שונות בעבודתם הנמצאת בחזית המקצועות מעצבי האישיות.

      למי הדרכת הורים בצפון מיועדת?

      הדרכת הורים בצפון עם שושי הרשקו מיועדת להורים אשר נתקלים בקשיים והתלבטויות עם מצפנם ההורי מול ילדיהם. קשיים כמו בעיות רגשיות, השתלבות חברתית, הפרעות התפתחויות, פערים, מחלוקות בהורות בין בני הזוג, שינויים ומשברים הם רק חלק קטן מפיסת עולמה של שושי במפגשים בהנחייתה. אך לא רק, הדרכת הורים בצפון מיועדת גם להורים אשר ברצונם להרחיב את הידע שלהם בתחום ההורות ולגבש סגנון הורי שהיו מעוניינים להטמיע בקן המשפחתי. תוך התבוננות מעמיקה בדפוסי תקשורת והתנהגות יוכלו בהנחייתה של שושי לקבל זווית ראייה רחבה יותר בכל הקשור לדרך בה כל אחד מבני המשפחה מגדיר את המילה "הורות".

      הדרכת הורים בעיר חיפה

      כמה מאיתנו היו רוצים להתחיל את הבוקר שלהם בישיבה נינוחה על הספה וכוס קפה ביד. מה בפועל קורה? שדה קרב. למה הקטן עוד לא התעורר? כמה פעמים אפשר להגיד לה להתלבש? אם אני לא יוצאת עכשיו אני אאחר כבר בפעם השלישית ברציפות השבוע. צעקות בזעם, תסכול באורך הגלות ועוד לא התחיל היום. ואז, ברגע אחד מתגלה לכם הארה שלאורך שנים אתם למעשה מנהלים מאבקים מידי יום. מאבק על לקום בזמן, מאבק על לאסוף את הצעצועים, מאבק על זמן מקלחת ושינה, מאבק על "לא בא לי" ו"אני רוצה עכשיו!". בין תחושות האשמה לתחושות הכעס אנו חשים בקונפליקט שבין האהבה אותה היינו רוצים להעניק לילדנו לבין הקושי הכרוך בגידולם ובהטמעת החינוך שהיינו רוצים עבורם.

      שושי הרשקו, מדריכת הורים וזוגיות בעלת ניסיון עשיר של מעל שני עשורים בהדרכת הורים בצפון מציעה דרכי התמודדות וכלים מתאימים על מנת להמעיט ואף להעלים את אותם המאבקים המתישים. רוב ההורים רואים בהורות כמשימה קשה ומורכבת, אך שושי מעוניינת להראות שאפשר גם אחרת. ניתן להגיע לרגעי שמחה ואושר, להבין את צרכי הילד ועדיין לא לוותר על צרכייך שלך.

      ייחודה של שושי בהדרכת הורים בצפון בא לידי ביטוי בתחומי התמחותה- ייעוץ החל מגיל הינקות, ייעוץ לגיל ההתבגרות וייעוץ להורים וזוגיות יתרמו להיכרות מעמיקה עם התא המשפחתי ומציאת פתרונות מתאימים שיסייעו לאורך זמן ויניבו תוצאות רבות.

      הדרכת הורים למתבגרים בחיפה

      מתעניינים בתחום הדרכת הורים בחיפה ובקריות? מוזמנים לפנות אל הקליניקה של שושי הרשקו, מדריכת הורים מוסמכת. כאן, אתם בידיים טובות. הדרכת הורים מיועדת להורים לילדים בכל גיל, החשים כי הם זקוקים ליד מכוונת וייעוץ מקצועי בכל מה שקשור למערכת היחסים שלהם עם ילדיהם. בנוסף, הדרכות אלו מיועדות לחיזוק הקשרים של הילדים עם אחיהם ואחיותיהם והסביבה החיצונית, ושל הילדים עם עצמם. הדרכת הורים מאפשרת לשפר את ההתנהלות שלכם ושל הילדים בכל המישורים. כאמור, מי שנמצא או מתגורר באזור חיפה, לא יתקשה למצוא בעיר הדרכת הורים איכותית, בקליניקה של שושי הרשקו.

      למה דווקא הדרכת הורים בחיפה ובקריות?

      הורות היא אחד התפקידים החשובים ביותר שנבצע במהלך חיינו. בהתאם, הורים רבים מבקשים לעבור הכשרות והדרכות מקצועיות בתחומים אלו – ולהתנהל היטב אל מול ילדיהם. בשלב זה, מומלץ ואף רצוי להתעניין בהדרכת הורים בחיפה או בקריות; הדרכה אשר תסייע רבות למשתתפים להכיר את עצמם לעומק – ולחזק את יכולות התקשורת שלהם מול ילדיהם.

      נדגיש, בשלב זה, כי להבדיל מסדנאות קבוצתיות, ההדרכות ההוריות נותנות מענה ייחודי עבור משפחתכם בכלל – ובייחוד עבורכם וילדיכם. יתרונותיה של ההדרכה להורים, המגיעים למפגשים אישיים ופרטניים, היא ראשית כל היכולת לשוחח על המצב בנינוחות. בהמשך, יוכלו ההורים לקבל הערכה מדויקת לגבי אופי הבעיה – ולרכוש כלים שיסייעו להם בהתמודדות עמה. מדובר, למעשה, באיתור האתגרים – כמו גם בניית התכנית שתסייע ביישום הפתרון על הצד הטוב ביותר.

      לכן אם זה הפתרון המבוקש לכם, יש לפנות אל מדריכי הורים מקצועיים ומנוסים, אשר יסייעו לכם בהתמודדות שלכם. בהצלחה!

      אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור עצמכם – הגיעו להדרכת הורים למתבגרים בחיפה

      לכם וגם לילדים מגיע את הטוב ביותר. מגיע לכם לחיות בסביבה בריאה ומאושרת ולכן אם אתם זקוקים לשירות של הדרכת הורים בחיפה, פנו לקליניקה של שושי הרשקו. במפגשים תקבלו כלים יעילים ומדויקים לשיפור התקשורת עם הילדים, הצבת גבולות, שיקום הסמכות ההורית, התמודדות עם אתגרי גיל ההתבגרות ועוד. המפגשים יסייעו לכם להבין את הדינאמיקה בבית מנקודת מבטם של הילדים ובכך לשפר את ההתנהלות המשפחתית שלכם ולהפוך אותה למעצימה ומפרה עבור כל בני המשפחה.

      הדרכת הורים למתבגרים בצפון

      יותר ויותר הורים מבינים כיום כי שירות של הדרכת הורים בצפון ובכל מקום אחר בארץ, הוא חיוני לתפקוד שלהם כמשפחה. תפקידי ההורות יכולים להיות מאתגרים, אך יש דרך להתגבר על הבעיות ולשפר את התקשורת עם הילדים. שושי הרשקו היא מדריכת הורים מקצועית בעלת השכלה וניסיון בתחום. היא מיומנת בפתרון בעיות רבות ומגוונות הקשורות להורות והיא זו שתוכל לתת לכם מענה מקיף לגבי ההתמודדות שלכם. פנו להדרכת הורים ותוכלו להשיב לעצמכם את השקט הנפשי ולחיות כמשפחה מאושרת.

      כל מה שתקבלו משירות של הדרכת הורים בצפון:

      • אם אתם מתגוררים באזור הצפון, רק הגיוני כי תפנו להדרכת הורים באזור שלכם. אין צורך להרחיק לערים אחרות בארץ כדי ליהנות מהדרכת הורים איכותית. אתם יכולים למצוא הדרכת הורים בצפון קרוב לבית, מה שגם יקל עליכם לשלב את המפגשים עם סדר היום השגרתי שלכם.
      • הדרכת הורים מעניקה כלים שלא ניתן לקבל בשום אמצעי אחר. כיום המידע אודות התנהלות מול ילדים ומתבגרים נגיש יותר ונדמה כי אין סוגיה שלא ניתן לפתור באמצעות צפייה בוובינר או סרטון יוטיוב. אבל הדרכת הורים פרטנית נותנת לכם הרבה יותר מזה והיא מתמקדת בבעיות והאתגרים הספציפיים שאתם נתקלים בהם. לכן גם הפתרונות מדויקים ולפיכך יעילים יותר.
      • הדרכת הורים מקצועית מבוססת על ידע מחקרי-אמפירי והניסיון של המדריך או המדריכה בתחום. השילוב ביניהם מביא לתוצאות חיוביות, משום שאתם מקבלים שלל כלים מנטליים והתנהגותיים שמסייעים לכם לשפר את היחסים עם הילדים, בין הילדים ובמשפחה בכלל.

      אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי – הרשמו להדרכת הורים למתבגרים בצפון 

      בעיות שלא מטופלות בזמן, נוטות לצבור מטענים ונזקים ובסופו של דבר קשה יותר לפתור אותן. אם נתקלתם בבעיה, קושי או אתגר הקשור להורות, אל תהססו ופנו לשירות של הדרכת הורים בצפון. ואם אתם מחפשים מדריכת הורים מוכשרת במיוחד, פנו לקליניקה של שושי הרשקו – מדריכת הורים מוסמכת. אם תאתרו את הבעיה בזמן ותיגשו להדרכה, תוכלו לפתור אותה בקלות ותוך זמן קצר יחסית, במקום שהיא תגדל ותוריד את איכות החיים שלכם ושל הילדים.

      הדרכת הורים חיפה

      אם אתם זקוקים לסיוע והכוונה בנושאי הורות, חשוב שתדעו שבכל מה שקשור לנושא של הדרכת הורים חיפה מציעה לכם מענה זמין של מדריכי הורים איכותיים. הדרכת הורים היא המפתח לשיפור איכות החיים בבית. יחד עם זאת, חשוב לבחור את הדרך הטוב ביותר לטיפול בבעיות, כמו גם את המטפל שיצליח לחדור לשורש הבעיה ולפתור אותה. שושי הרשקו היא מדריכת הורים מוסמכת הפועלת בחיפה ומציעה שירות פרונטלי או בזום עבור הורים הזקוקים לייעוץ מקצועי. פניה להדרכת הורים בשלב מוקדם, תאפשר לקטוע את הבעיות בזמן ולא לתת להן להתגלגל לכדי יחסים עכורים עם הילדים.

      כשזה נוגע אל הדרכת הורים חיפה מציעה לכם כמה אפשרויות

      היום, בעידן הזום, נדמה שכבר אין צורך בהדרכות הורים פרטניות. אם בעבר הרצאות וסדנאות על הורות התקיימו במרכזים שונים, מתנ"סים וכדומה, הרי שכיום אפילו לא צריך לצאת מהבית. יש שפע של הדרכות קבוצתיות והרצאות שאפשר להירשם אליהן, להיכנס ולצפות במנחה בווידאו, לפעמים אפילו תוך כדי שעושים דברים אחרים. אך האם ההדרכות האלו אפקטיביות? כשזה נוגע לנושא של הדרכת הורים חיפה מציעה לכם אפשרות אחרת, שאין לה תחליף. הדרכת הורים פרטנית שונה במהותה מהדרכה קבוצתית משום שהיא שמה דגש מיוחד על הבעיות והאתגרים שמציפים אתכם כהורים וכמשפחה. הדרכות קבוצתיות נוטות להתייחס למכנה המשותף הרחב ביותר ואתם עלולים לגלות כי דווקא שעל הבעיה שאתם זקוקים לפתרון שלה – לא מדברים בהרצאה. בהדרכה פרטנית אתם יכולים להציף את הבעיות באווירה דיסקרטית ומכילה ולקבל עבורן פתרון מדויק ויעיל בהתאמה אישית.

      זקוקים להדרכת הורים למתבגרים חיפה? פנו למדריכת הורים מוסמכת

      כשזה נוגע להדרכת הורים חיפה מציעה כמה אפשרויות גם בכל מה שקשור להדרכות פרטניות. אולם אחת הדרכים הטובות ביותר לפתור את הבעיות שלכם אחת ולתמיד, היא הדרכת הורים אצל שושי הרשקו, מדריכת הורים מוסמכת. הרשקו מטפלת בהורים לילדים בכל הגילים ונותנת כלים פרקטיים שניתן ליישם בבית מיד בסוף הטיפול. אם בכל זאת התרגלתם לזום ואתם עדיין רוצים לקבל מענה פרטני, יש אפשרות להחליף את הטיפול בקליניקה בשיחות וידאו.

      דילוג לתוכן